reklama
reklama

Oferta pracy w kutnowskim KFC. Sprawdź zarobki, wymagania i benefity

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: poglądowe

Oferta pracy w kutnowskim KFC. Sprawdź zarobki, wymagania i benefity - Zdjęcie główne

Oferta pracy w kutnowskim KFC. Sprawdź zarobki, wymagania i benefity | foto poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaJuż tylko miesiące dzielą nas od otwarcia KFC w Kutnie. Prace budowlane idą pełną parą, a sieć opublikowała ogłoszenie o pracę. Na jakie stanowisko? Ile można zarobić?
reklama

Dwukondygnacyjna restauracja Drive Thru, pozwalająca na złożenie zamówienia bez wychodzenia z samochodu, powstanje na terenie Galerii Różanej, zarządzanej przez Master Management Group. Na klientów, którzy zechcą skorzystać z oferty wewnątrz restauracji, będzie czekać 90 miejsc wewnątrz restauracji, a także patio, które pomieści blisko 50 osób. Lokal liczył będzie 300 m². Niedawno informowaliśmy, że oficjalne otwarcie KFC w Kutnie będzie miało miejsce już jesienią. 

reklama

Tymczasem sieć poszukuje pracownika, o czym w mediach społecznościowych donosi Invest in Kutno. Szczegóły oferty znajdziecie w tym miejscu - KLIK

reklama

Galeria Różana (MMG Centers Kutno) jest lokalnym centrum handlowym o powierzchni 16 100 m2. Obiekt został oddany do użytku w 2014 roku jako odpowiedź na potrzeby mieszkańców miasta. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe takie jak; Biedronka, Half Price, H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Mohito, Sinsay, Diverse, Cropp Town, 4F, Martes Sport, CCC, Rossmann i Pepco.

Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. Roczna odwiedzalność obiektu kształtuje się na poziomie 2 500 000 osób. Galeria Różana, wraz z sąsiadującymi formatami handlowymi: marketem budowlanym Leroy Merlin, aquaparkiem, restauracją Mc Donalds i stacją paliw, tworzy najchętniej odwiedzaną strefę zakupowo – rozrywkową w mieście i regionie.

reklama

- Restauracja KFC istotnie rozszerzy ofertę gastronomiczną Galerii Różanej, zwiększając atrakcyjność zakupową i pozytywne doświadczenia klientów, zarówno podczas rodzinnych spotkań jak i podróży biznesowych. Naszym celem jest efektywne wykorzystanie przestrzeni całej strefy zakupowej, tak by wizyta w Galerii Różanej zaspokajała kompleksowo potrzeby różnych grup klientów – komentuje Anna Polak, Head of Leasing MMG. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama