reklama

Otrzymałeś niewłaściwe rozliczenie? Zgłoś reklamację!

Opublikowano:
Autor:

Otrzymałeś niewłaściwe rozliczenie? Zgłoś reklamację! - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaW związku z dużą ilością napływających zgłoszeń w sprawie niewłaściwie wystawionych przez firmę Energia-Obrót S.A. faktur za energię elektryczną w okresie czerwiec – wrzesień br. oraz obecnie kierowanych do konsumentów wezwań do zapłaty pod rygorem wstrzymania dostaw energii elektrycznej, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kutnie informuje, że osoby, które otrzymały nieprawidłowe rozliczenie powinny niezwłocznie zgłosić pisemną reklamację błędnie wystawionych faktur do firmy Energia-Obrót S.A. (wzór reklamacji do pobrania)Tekst reklamacji należy dostosować do swojej indywidualnej sytuacji i wysłać listem poleconym na adres Energa Obrót SA. Kopię pisma wraz z potwierdzeniem nadania listu poleconego należy zachować.

Konsumenci, który otrzymali zawyżone faktury i wezwania do zapłaty z zagrożeniem wstrzymania dostaw energii elektrycznej i wysłali reklamację do Energa Obrót SA mogą zgłaszać się do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Kutnie, ul. Królowej Jadwigi 7, pok. Nr 42.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów będzie podejmował interwencje w każdej indywidulanej sprawie. W Biurze Rzecznika Konsumentów można również otrzymać wzór pisma reklamacyjnego. Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje ponadto, że nieprawidłowości do jakich doszło przy przesyłaniu zawyżonych faktur za energie elektryczną i wezwań z zagrożeniem wstrzymania dostaw prądu zostały zgłoszone do Urzędu Regulacji Energetyki.

Godziny przyjęć interesantów w Biurze Rzecznika Konsumentów w Kutnie:
Poniedziałek - 12:00 - 15:00
Środa - 12:00 - 15:00
Piątek - 8:00 - 11:00

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo