Konsumenci, który otrzymali zawyżone faktury i wezwania do zapłaty z zagrożeniem wstrzymania dostaw energii elektrycznej i wysłali reklamację do Energa Obrót SA mogą zgłaszać się do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Kutnie, ul. Królowej Jadwigi 7, pok. Nr 42.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów będzie podejmował interwencje w każdej indywidulanej sprawie. W Biurze Rzecznika Konsumentów można również otrzymać wzór pisma reklamacyjnego. Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje ponadto, że nieprawidłowości do jakich doszło przy przesyłaniu zawyżonych faktur za energie elektryczną i wezwań z zagrożeniem wstrzymania dostaw prądu zostały zgłoszone do Urzędu Regulacji Energetyki.
Godziny przyjęć interesantów w Biurze Rzecznika Konsumentów w Kutnie:
Poniedziałek - 12:00 - 15:00
Środa - 12:00 - 15:00
Piątek - 8:00 - 11:00