Od 26 maja na wspomnianym skrzyżowaniu kierowcy musieli liczyć się z gigantycznymi utrudnieniami, zwłaszcza, że rozpoczęła się także przebudowa wiaduktu na Józefowie. Ruch na osi północ – południe (Zgierz – Płock) odbywał się wahadłowo przy użyciu sygnalizacji świetlnych. W związku z tym, zarówno od ul. Łąkoszyńskiej, Objazdowej, Bitwy pod Kutnem i Sklęczkowskiej tworzyły się długie korki.
Te utrudnienia miały potrwać do końca sierpnia, prace udało się jednak przeprowadzić sprawniej niż pierwotnie zakładano i w pierwszej połowie sierpnia przez skrzyżowanie kierowcy mogli przejechać już bez większych problemów. Obecnie prace można już uznać za ukończone. Na plus z pewnością wypada poprawa przepustowości skrzyżowania. Ponadto pozytywną zmianą jest wprowadzenie ciągów pieszo-rowerowych, choć w tym przypadku pojawiają się również pewne minusy. Ciągi są bowiem nieczytelne, brakuje znaków poziomych, co być kłopotliwe dla niechronionych uczestników ruchu. Niewykluczone jednak, że drobne mankamenty zostaną jeszcze skorygowane.
Przypomnijmy, że inwestycja została zrealizowana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, a jej wykonawcą była firma Strabag.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.