Idealnym kandydatem na stanowisko kierownika projektu będzie osoba z wykształceniem wyższym oraz co najmniej 4-letnim stażem pracy. Wymagane jest również, aby był to obywatel Polski, nie skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestepstwo skarbowe, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych oraz posiada nieposzlakowana opinię.
Dodatkowe punkty moga zdobyc osoby, które maja doświadczenie w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej ze środków zewnętrznych, odbyły studia podyplomowe z pozyskiwania środków unijnych, pracowały już z projektami finansowanymi ze środków zewnętrznych, znają zasady, dokumenty oraz przepisy aktów prawnych, a także są komuniktywne, kreatywne i odpowiedzialne.
Kierownik projektu będzie miał zapewniona pracę na pełny etat w godzinach od 7:30 do 15:30 w budynku Starostwa przy ul. Kościuszki 16. Umowa jest na czas określony od 1 września do 31 października z możliwością przedłużenia.
Listę wymaganych dokumentów, jakie musi złożyć kandydat znajdą Państwo TUTAJ.
Dokumenty można składać w siedzibie Starostwa do 24 sierpnia.