reklama
reklama

Tu przez 70 lat była szkoła. Wiadomo, co dalej z budynkiem

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Gmina Żychlin

Tu przez 70 lat była szkoła. Wiadomo, co dalej z budynkiem - Zdjęcie główne

Tu była szkoła. Wiadomo, co dalej z opuszczonym budynkiem | foto Gmina Żychlin

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaMury tego budynku doskonale pamiętają dziecięcy gwar, niedługo będzie spełniał nową funkcję. Gmina ma plan na zagospodarowanie przestrzeni po dawnej podstawówce.
reklama

Drugie życie budynku po podstawówce

O nowym przeznaczeniu budynku po szkole podstawowej informują władze Gminy Żychlin, która to "w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto" zaprasza do składania ofert. 

Chodzi o opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w zakresie adaptacji budynku po Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. 1 Maja.

Podstawówka działała tu od września 1949 roku. W ramach reformy oświaty, z dniem 1 września 2019 roku SP nr 1 została przeniesiona do siedziby wygaszanego gimnazjum przy ul. Łukasińskiego.

reklama

Budynek ma stać się Centrum Aktywności Lokalnej (CAL). W ramach działań będzie w nim funkcjonowała świetlica środowiskowa dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych z dostępem do kuchni, w której będzie można przygotować sobie proste posiłki, świetlica dla osób ze spektrum autyzmu, izba historyczna, sala do ćwiczeń oraz inne.

Gmina czeka na oferty

- Ofertę należy złożyć do 25 października 2024 r. godzina 23:59 drogą e-mailową: sekretariat@gminazychlin.pl w formie podpisanego skanu oferty wraz z załącznikami. W tytule e-mail wskazać „Oferta na opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) na Centrum Aktywności Lokalnej” - wyjaśnia burmistrz Żychlina, Grzegorz Ambroziak

reklama

Gmina wymaga od wykonawcy udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. Burmistrz podkreśla, że ze względu na specyfikę istniejącego obiektu, wykonawcom zaleca się odbycie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu się z Krzysztofem Anyszkiem, Kierownikiem Referatu inwestycji (24) 351 20 27.

Termin realizacji zamówienia wyznaczono na 15 grudnia 2024 r.

Wzór formularza zgłoszeniowego, dokładny opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy znajdziecie w tym miejscu - KLIK, na dole strony. 

reklama

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama