reklama

W wydziale komunikacji po nowemu

Opublikowano:
Autor:

W wydziale komunikacji po nowemu - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaW Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kutniepracuje elektroniczny system obsługi interesanta. Kolejki zniknęły, alepetenci postulują za wydłużeniem godzin pracy.

Klienci tego wydziału,przed załatwieniem sprawy, otrzymują wydrukowany bilet z numeremokienka. Wizytę można zarezerwować też przez internet. Mieszkańcypowiatu mają jednak mieszane uczucia co do kosztującej około 50 tysięcyzłotych inwestycji.

- Myślę, że te pieniądze można było wydać lepiej - mówi Piotr Cieplicki. -Kolejki do okienek zniknęły, za to ogonek ustawia się przed terminalem.Kiedy już mamy numerek, można usiąść i poczekać, aż nas wyczytają.

- Czas oczekiwania rzeczywiście się zmniejszył, ale ten urząd w dalszym ciągu nie jest dla osób pracujących - mówi Marzena Kuciapska.- Żeby coś załatwić i tak trzeba się zwalniać z pracy, bo urzędnicypracują tylko do 15.00. Chciałabym, by wydział komunikacji pracował do18.00, wówczas miałabym czas, by pozałatwiać swoje sprawy.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE