Reklama

Reklama

[ZDJĘCIA] Czegoś takiego w Kutnie jeszcze nie było! Będą produkować takie pojazdy

Opublikowano: 9 kwietnia 2021 06:45
Autor:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Spółka Triggo S.A. opracowała elektryczny pojazd będący połączeniem skutera i samochodu. Z informacji podanych mediom wynika, że pilotażowa produkcja będzie odbywać się w Kutnie.

Reklama

Licząca kilkadziesiąt pojazdów tzw. „preseria” ma powstać w zakładach AMZ Kutno. Jak informuje motoryzacja.interia.pl, jej ukończenie zaplanowane zostało na przełom 2021 i 2022 roku.

Będzie masowa produkcja?

Spółka Triggo S.A zapewnia, że prowadzone są prace w zakresie uzyskania homologacji, trwają również zaawansowane rozmowy biznesowe z partnerami branżowymi nt. podjęcia współpracy.

Sam wybór AMZ Kutno także ma nie być przypadkowy. Jak wiadomo firma znana jest z projektowania, modyfikacji i produkcji pojazdów specjalnych, a wozy z Kutna zasilają floty służb cywilnych, czy mundurowych.

- Rozpoczęliśmy produkcję pilotażowej serii prototypów Triggo. To kolejny krok milowy w rozwoju projektu, dzięki któremu w ciągu kilku kwartałów będziemy dysponować flotą kilkudziesięciu pojazdów, które zostaną rozdystrybuowane potencjalnym partnerom biznesowym rozlokowanym w Polsce, Europie i Azji. AMZ Kutno wniesie do projektu swoje know how i wieloletnie doświadczenie w produkcji pojazdów małoseryjnych, dbając o odpowiednią i wysoką jakość prototypów - mówi Rafał Budweil, Prezes Zarządu Triggo S.A.

Zapewnia również, że analizowane są różne warianty w zakresie wytwarzania pojazdów Triggo w skali masowej. 

„Szukamy chorób wieku dziecięcego”

Pilotażowa seria ma pomóc sprawdzić prototypy w w różnych warunkach drogowych. Testy mają dać także odpowiedź na to, w jakich gałęziach przemysłu można zastosować ten pojazd, a także pomóc w określeniu jego podstawowych zastosowań. To ważne z uwagi na charakter prowadzonych działalności przez potencjalnych partnerów. 

Prototypy będę podlegały stałemu monitorowaniu parametrów jazdy (celem późniejszej analizy uzyskanych danych) i bieżącym oględzinom stanu technicznego użytkowanych pojazdów.

- Seria pilotażowa ma na celu wykrycie naturalnych z punktu widzenia życia produktu chorób wieku dziecięcego i wprowadzić koniecznie usprawnienia w celu ich usunięcia przed produkcją seryjną zaplanowaną na drugą połowę 2022 roku – podkreśla Budweil.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (6)
  • 4 miesiące temu | ocena +0 / -1

    Nostradamus

    Wygląda szkaradnie tak jak syrena... Nic z tego nie będzie

  • 4 miesiące temu | ocena +4 / -1

    Ja

    Zobaczymy co z tego wyniknie. Wiekszosc tego typu projektow na starcie zabija cena. Kwota za taki sprzet powinna oscylowac gdzies miedzy skuterem a malym autem. Jesli bedzie kosztem zblizony do auta raczej ludzie wybiora auto. Na elektryki tez jeszcze nie czas. Infrastruktury prawie nie ma, prywatnie tez nieliczni maja mozliwosc ladowania w domu. Elektryki to przyszlosc? Moze kiedys jak bedzie prad z atomu. Na razie jest ze spalania wegla.

  • 4 miesiące temu | ocena +2 / -2

    as

    ***** ***

  • 4 miesiące temu | ocena +8 / -0

    Ppp

    W Bangladeszu jezdza podobne Tuk-tuki. Tylko lepsze bo spalinowe - nie maja ograniczenia zasiegu. Kosztuja w przeliczeniu kilka tys pln. Ciekawe ile ten bedzie kosztowal?

    • 4 miesiące temu | ocena +2 / -11

      Logika

      Ppp napisał - "Tylko lepsze bo spalinowe - nie maja ograniczenia zasiegu" Rozumiem że jak spala bęnzyne to można jeździć bez końca, nie trzeba się zatrzymywać.. dolewać do baku? Tylko w elektrykach przyszłość...

      • 4 miesiące temu | ocena +11 / -1

        Ppp

        Stacji benzynowych jest tysiące a tankowanie trwa 5 minut. A ładowamie prądem ile trwa? I ile jest stacji?