reklama
reklama

ZUS w Kutnie wznawia bezpośrednią obsługę klientów

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: poglądowe

ZUS w Kutnie wznawia bezpośrednią obsługę klientów - Zdjęcie główne

ZUS | foto poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaZakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Łodzi informuje, że od 25 listopada ponownie uruchomiona zostanie bezpośrednia obsługa Klientów w Inspektoracie ZUS w Kutnie przy ul. Władysława Jagiełły 12.
reklama

Obsługa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W tych samych godzinach, wnioski oraz dokumenty będzie można  złożyć też bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty, znajdującej się w Inspektoracie.
Klienci przyjmowani będą przy  pięciu stanowiskach: zasiłkowym, dwóch stanowiskach emerytalno-rentowych oraz dwóch stanowiskach ubezpieczeń i składek.

Na wizytę w placówce ZUS można też umówić się  telefonicznie pod numerem telefonu: 42 638-21-61. Podczas rozmowy trzeba podać swoje dane – imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu komórkowego. Dodatkowo należy też podać placówkę, w której ma się odbyć wizyta, sprawę, jaką chce się omówić z ekspertem ZUS, oraz wskazać dzień i godzinę wizyty.

reklama

- Jednocześnie zapraszamy naszych klientów do elektronicznej formy kontaktu z ZUS. Zachęcamy naszych klientów do założenia profilu na PUE ZUS, bo dzięki niemu można załatwić sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu. Profil na PUE można założyć samemu, poprzez strony bankowości elektronicznej lub profil zaufany ePUAP. Korzystając z PUE ZUS, można elektronicznie złożyć wnioski, dokumenty ubezpieczeniowe, pobrać zaświadczenie - informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS .województwa łódzkiego

Przypominamy też , że z Zakładem można kontaktować się przez infolinię pod numerem telefonu 22 560 16 00, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00.
Od 4 listopada na terenie województwa łódzkiego została też uruchomiona nowa usługa – e-wizyta, czyli wideorozmowa z pracownikiem placówki ZUS za pomocą komputera lub innego urządzenia, podłączonego do internetu, kamerki i słuchawek. Na wizyty można umówić się za pośrednictwem strony zus.pl, gdzie rezerwujemy wizytę na dogodny dla nas dzień i godzinę i obieramy tematykę rozmowy, która nas interesuje.



reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama