Reklama

Finanse w smartfonie – dlaczego warto polubić bankowość mobilną?

Opublikowano:
Autor:

Finanse w smartfonie – dlaczego warto polubić bankowość mobilną? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Lifestyle Smartfonizacja społeczeństwa zrewolucjonizowała rynek finansowy. Banki, chcąc maksymalnie ułatwić klientom korzystanie ze swoich usług, stawiają na personalizację aplikacji mobilnych. Czy e-bankowość da się lubić?

Bankowość mobilna – finanse zawsze pod kontrolą

Największym atutem aplikacji bankowych jest możliwość sprawowania kontroli nad finansami z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy smartfon albo tablet oraz dostęp do Internetu. Elastyczne zarządzanie budżetem jest szczególnie ważne dla osób należących do Pokolenia Y oraz urodzonych po roku 2000 tzw. Post-Millenialsów, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy. E-bankowość nie jest skierowana jednak wyłącznie do młodych. Banki, dążąc do maksymalnego uproszczenia aplikacji, otwierają się także na użytkowników należących do pokolenia X urodzonych w drugiej połowie XX wieku.

Już teraz wystarczy kilka kliknięć, aby założyć lokatę, rachunek oszczędnościowy czy konto walutowe, a także spłacić ratę kredytu lub zmienić limit na karcie. Mając przy sobie wyłącznie smartfona, możemy zrobić zakupy w supermarkecie, kupić bilety do teatru i opłacić bilet parkingowy. Płatności telefonem są możliwe wszędzie tam, gdzie tradycyjne płatności zbliżeniowe. Jedynym warunkiem jest posiadanie telefonu z systemem Android w wersji minimum 4.4. oraz funkcją NFC.

Aplikacja bankowa, która… uczy się użytkownika

Na początku roku eurobank wypuścił udoskonaloną wersję swojej aplikacji mobilnej. Co się zmieniło? Od stycznia aktywacja nie wymaga wizyty w placówce czy kontaktu z infolinią. Wystarczy po uruchomieniu aplikacji podać swoje dane, zaakceptować regulamin i potwierdzić aktywację kodem otrzymanym w SMS-ie.

Bank stawia na personalizację usług. W przypadku przelewów do zdefiniowanych odbiorców aplikacja podsuwa trzech najczęściej wybieranych odbiorców i trzy najczęściej przesyłane do nich kwoty. Użytkownicy mają także możliwość ustawienia wybranego awatara oraz personalizacji za pomocą trzech klawiszy skrótów na ekranie głównym. Dzięki temu zyskują dostęp do najczęściej wykonywanych operacji. Aplikacja mobilna pozwala także błyskawicznie zlokalizować placówkę banku lub najbliższy bankomat. Wszystkie zmiany mają na celu maksymalne uproszczenie korzystania z aplikacji. Wciąż dostępna jest jednak poprzednia wersja aplikacji. Aby wygodnie korzystać z bankowości mobilnej w eurobanku, załóż konto active lub prestige.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE