Szybka reakcja kluczem do sukcesu
Jedynym sposobem na uniknięcie dużego nieporozumienia jest szybkie wychwycenie własnych błędów, najlepiej zaraz po wysłaniu takiego w wniosku. Można wtedy sięgnąć po telefon i zadzwonić do Biura Obsługi Klienta, dokładnie opisując problem oraz poprosić o skasowanie nadesłanego wniosku. Jeśli zrobisz to na czas, pożyczkodawca najprawdopodobniej pozwoli Ci na wypełnienie kolejnego, tym razem poprawnie wypełnionego wniosku.Dobrym przykładem firmy posiadającej sprawnie działające biuro obsługi klienta jest Rapida, która umożliwia uzyskanie pomocy aż na trzy różnie sposoby. Co więcej, będąc firmą, która skupia się na oferowaniu pożyczek z gwarantem, podanie niepoprawnych danych personalnych nie jest aż tak dużym przewinieniem- zostanie to wyłapane na jednym z wielu etapów weryfikacji wniosku i nawiązywania kontaktu z osobą pożyczającą, jak i również gwarantem.
Ostatecznym rozwiązaniem może także być całkowite pominięcie danego pożyczkodawcy, Konkurencja na rynku pozabankowych firm pożyczkowych jest naprawdę duża, a ilość dostępnych serwisów przyprawić może o zawrót głowy niejedną osobę.