reklama

Ogłoszenie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Ogłoszenie - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PromowaneUrząd Gminy Bedlno ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

W ogłoszeniu wskazano niezbędne wymagania w tym m.in.

a) Dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,

b)dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust.1 tej ustawy lub,

c)dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.

Posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, a także posiadanie obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Urząd oferuje zatrudnienie na pełny etat. Wymagania niezbędne i dodatkowe, zakres wykonywanych zadań, informacje o warunkach pracy, wymagane dokumenty oraz miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych dostępne są https://ugbedlno.bip.org.pl/index//id/3457#print

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie do dnia 28 maja 2024r. do godz.15:00.

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE