Reklama

Chcesz pracować w starostwie? Kilka wolnych stanowisk czeka

Opublikowano:
Autor:

Chcesz pracować w starostwie? Kilka wolnych stanowisk czeka - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wydarzenia Wydziały komunikacji i transportu, inwestycji oraz organizacyjno-administracyjny. To tutaj czekają stanowiska, na które nabór ogłosiło Starostwo Powiatowe w Kutnie.

4 wolne posady czekają. Kandydaci, którzy chcą ubiegać się o pracę w poszczególnych wydziałach powinni przygotować stosowne dokumenty i złożyć je jeszcze w tym miesiącu.

Pierwsza posada to podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu. Pracodawca wymaga od kandydatów, tak jak we wszystkich ogłoszeniach, polskiego obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności, nieposzlakowanej opinii czy obsługi komputera i urządzeń biurowych, ale także wykształcenia min. średniego, co najmniej 3-letniego stażu pracy. Ponadto ubiegający się o pracę na tym stanowisku powinni posiadać trzyletnie doświadczenie w pracy administracji publicznej, znajomość poszczególnych przepisów i procedur. Zadaniem podinspektora w tym wydziale będzie m.in. wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, dokumentów czasowo dopuszczających pojazdy do ruchu i tablic rejestracyjnych czy też obsługa punktu informacyjnego wydziału.

Kolejne wolne stanowisko czeka w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym. Osoby, które chcą złożyć swoją kandydaturę muszą mieć wykształcenie co najmniej średnie i min. 3-letni staż pracy, doświadczenie zawodowe w pracy kancelaryjnej, znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego itp. Zakres obowiązków podinspektora będzie obejmował m.in. obsługę systemów e-Obieg i e-PUAP oraz urządzeń biurowych, udzielanie informacji petentom czy obsługę interesantów.

Główny specjalista w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Kutnie powinien z kolei posiadać wyższe wykształcenie, co najmniej 4-letni staż pracy oraz doświadczenie w pracy w administracji publicznej. Musi wykazać się też znajomością zagadnień związanych z zakresem zadań realizowanych przez wspomniany wydział oraz poszczególnych przepisów prawa. Główny specjalista wspomnianego wydziału zajmować się będzie opracowywaniem, monitorowaniem i koordynacją realizacji zadań inwestycyjnych i planów rozwoju powiatu, przygotowywaniem projektów inwestycyjnych, wdrażaniem ich i zarządzeniem oraz przygotowywaniem projektów aktów prawnych Rady Powiatu, Zarządu Powiatu lub Starosty.

Ostatnim stanowiskiem do obsadzenia jest referent w Referacie Uprawnień do Kierowania Pojazdami w Wydziale Komunikacji i Transportu. W tym przypadku kandydat musi mieć wykształcenie średnie, min. 2-letni staż pracy i 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej, a także znajomość zagadnień związanych z procedurą wydawania decyzji administracyjnych, zaświadczeń i postanowień oraz znajomość poszczególnych przepisów prawa. Praca referenta polegać będzie na przyjmowaniu wniosków dotyczących wymiany dokumentów uprawniających do kierowania pojazdami, wydawaniu kserokopii dokumentów, przygotowywaniu korespondencji jak również pomocy w przygotowaniu decyzji o zatrzymaniu, cofnięciu i przywróceniu uprawnień do kierowania pojazdami.

Starostwo Powiatowe najlepszych kandydatów na wszystkie 4 stanowiska zatrudni na pełen etat na czas określony z możliwością przedłużenia umowy. Wszystkie dokumenty takie jak CV, list motywacyjny, dokumenty poświadczające o doświadczeniu i stażu pracy czy kwestionariusz osobowy należy składać osobiście w siedzibie powiatu przy ul. Kościuszki. Wszystkie szczegóły znajdziecie W TYM MIEJSCU.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE