reklama

Kutnianie stawiają na mleko!

Opublikowano:
Autor:

Kutnianie stawiają na mleko! - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaSetki najmłodszych i nieco starszych kutnian przybyło dziś na Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, by wziąć udział w imprezie zamykającej wizytę Ekspedycji Mlecznej w naszym mieście. Ekspedycja jest częścią kampanii "Stawiam na mleko i produkty mleczne", która promuje picie mleka i zdrowy styl życia.

Impreza, która rozpoczęła się w niedzielne południe, była podsumowaniem trwającej kilka dni wizyty Ekspedycji Mlecznej w naszym mieście. Wszyscy ci, którzy przyszli dzis na Plac Piłsudskiego, nie narzekali na brak wrażeń. Dzieci mogły sprawdzić się w konkurencjach zręcznościowych i sprawnościowych, tańcu, a taKŻE też wziąć udział w kursie aerobiku. Ich opiekunowie z kolei mogli uzyskać informacje na temat korzystnego wpływu mleka i produktów mlecznych na zdrowie swoich pociech. Na chętnych czekali też lekarze i dietetycy, którzy udzielali porad dotyczących zdrowego stylu życia.
- Pomysł by, zorganizować taką akcję, jest całkiem fajny. Dzieci były zachwycone, najpierw wizytą ekspedycji w szkole, a teraz tym, co przygotowane zostało w ramach festynu - mówi Anna Żydowo - Szkoda, że to tylko jednorazowa impreza - dodaje.
- Celem kampanii "Stawiam na mleko" jest zwiększenie spożycia mleka przez dzieci w wieku szkolnym - wyjaśnia Norbert Kowalski, koordynator imprezy w Kutnie - Promocja adresowana jest do dzieci i ich opiekunów jako osób dokonujących decyzji zakupowych. Chcemy, by kupowali oni więcej mleka. Kampanię organizuje Agencja Rynku Rolnego i Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich. Wspieramy polskich producentów mleka - dodaje Norbert Kowalski.
Ekspedycja Mleczna odwiedzi 108 polskich miast, 450 szkół, dotrze do 660 tysięcy polskich dzieci. Kampania w 80% finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, pozostałe 20% środków wyłożył Fundusz Promocji Mleczarstwa.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE