Przypomnijmy, że modernizacja ruszyła w czerwcu 2017 roku. Jak informowały w ubiegłym roku PKP PLK, na ostateczny termin planowanego zakończenia inwestycji wpłynęła m.in. konieczność usunięcia nieprzewidzianych kolizji i związany z tym większy zakres prac. PLK pozostają w bieżącym kontakcie z wykonawcą w celu optymalizacji prac.
Mimo sporego opóźnienia, firmy odpowiedzialne za remont pracują pełną porą, co wpłynąć miało na pewne pozytywne zmiany w rozkładzie jazdy.
W Kutnie podróżni korzystają już z dwóch zmodernizowanych peronów: nr 3 i nr 4. Od początku bieżącego roku udostępniono tor przy drugiej krawędzi peronu nr 3, co umożliwiło bezpośrednie połączenia między Kutnem a Płockiem bez komunikacji zastępczej – mówi Martyn Janduła z Zespołu Prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych, cytowana przez portal rynekkolejowy.pl.
Co do tej pory zmieniło się na kutnowskiej stacji? Na chwilę obecną do dyspozycji podróżnych pozostają cztery tory leżące przy dwóch peronach - przed rozpoczęciem modernizacji ruch prowadzony był z siedmiu torów. Obecnie trwa przebudowa dwóch peronów: 1 oraz 2, położonych od strony dworca. Równocześnie z peronami przebudowywane są także tory i sieć trakcyjna.
Ponadto, jak wyjaśnia Martyna Janduła, ułożono już m.in. ścianki peronowe, a obecnie montowane są metalowe konstrukcje pod zadaszenie. Trwa również remont przejścia podziemnego, gdzie zainstalowane zostaną windy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.