Nowy system przyjmowania pacjentów został wprowadzony w szpitalnych przychodniach na pierwszym piętrze już miesiąc temu, dokładnie 1 lutego.
- Doszliśmy do wniosku, żeby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych pacjentów i wprowadzić numerki do poradni ortopedycznej i chirurgicznej. Pacjent, przychodząc do okienka, rejestrując się do danego gabinetu na wizytę, jest informowany, w którym gabinecie który lekarz przyjmuje i do tego gabinetu dostanie konkretny numerek - wyjaśnia kierownik przychodni wielospecjalistycznej opieki ambulatoryjnej, Agnieszka Kowalska.
Nowe rozwiązanie miało usprawnić dostęp pacjentów do poradni. Czy faktycznie tak się stało? Dyrekcja szpitala dzieli się swoimi spostrzeżeniami na ten temat i prosi mieszkańców o wyrażenie własnego zdania.
- Po pierwszym miesiącu widzimy postęp - są mniejsze kolejki i pacjenci nie denerwują się o kolejność do poradni. Jest normalniej, ale czy tak dobrze jak powinno być? Prosimy Was o opinie, uwagi, propozycje ulepszenia systemu na messenger (Bartosz Serenda) lub e-mail bartosz.serenda@szpital.kutno.pl. Nie ma głupich propozycji, nie ma głupich pomysłów, a być może razem będziemy mogli to jeszcze usprawnić - zaznacza Bartosz Serenda, Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji i Jakości.
Jak działa nowy system? Przy zakaładaniu i wyciąganiu karty, pacjent otrzymuje konkretny numerek na plakietce w jednym z trzech kolorów: granatowa i czerwona do poradni ortopedycznej, zaś biało-czarna do poradni chirurgicznej.
Należy nadmienić, że poza kolejnością przyjmowani są: pacjenci z wypadku; osoby w trakcie przyjęcia, wyznaczone do zabiegu; z transportu sanitarnego; pacjenci z Domu pomocy Społecznej.
Info: własne/Kutnowski Szpital Samorządowy
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.