reklama

Podsumowali rok pracy społecznej

Opublikowano:
Autor:

Podsumowali rok pracy społecznej - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaUczniowie i nauczyciele ZS nr 3 im. Wł. Grabskiego podsumowali rok pracy w ramach programu Life Skills - Trening Umiejętności Społecznych. W murach KDK dyskutowali o projektach, które realizowali w trakcie roku szkolnego na rzecz kutnowskich instytucji. Młodzież odnowiła m.in. izbę przyjęć szpitalnego oddziału pediatrii i świetlicę ośrodka "Tęcza", przeprowadziła także szereg innych akcji.

– Uruchomiliśmy radiowęzeł w SOSW nr 1 przy ul. Przemysłowej. Pomalowaliśmy ściany, udekorowaliśmy pomieszczenie, zamontowaliśmy sprzęt. To był bardzo fajny projekt, zintegrowaliśmy się z wychowankami placówki, a także zgraliśmy w obrębie swojej klasy – opowiada Marta Kubiak. – My odnowiliśmy izbę przyjęć na szpitalnej pediatrii. Na ścianach znalazły się rysunki bajkowych postaci. To pozwoliło nam nabyć praktyczne umiejętności – mówi Adrian Skonecki.

Opiekunowie są zadowoleni z rezultatów pracy. – To nie jest tak, że młodzieży nic się nie chce. Udało się im otworzyć na ludzi, nauczyć empatii i znaleźć czas – komentuje Zofia Falborska, dyrektor ZS 3. – Uczniowie dobrze się zorganizowali. Ja zyskałam do nich zaufanie. Spędziliśmy mnóstwo czasu nad projektem. Trzeba zawsze dać młodzieży szansę do rozwoju – dodaje Joanna Komorowska, nauczyciel.

Arkadiusz Brzeziński z Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży, który kieruje ogólnopolskim programem edukacyjnym Life Skills cieszy się, że młodzież doprowadziła swoje projekty do końca. – Udział w programie wzięło 189 uczniów ZS nr 3 w Kutnie i wszyscy wytrwali aż do zakończenia prac. Mamy nadzieję, że w latach następnych także uda się taką akcję przeprowadzić w Kutnie i że dołączą do niej pozostałe szkoły – mówi.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE