reklama
reklama

Marka popularnego piwa oficjalnym sponsorem OSP. Druhowie: "To brak poszanowania dla munduru"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Facebook/Nie chcemy strażaków na etykietach piwa!!!

Marka popularnego piwa oficjalnym sponsorem OSP. Druhowie: "To brak poszanowania dla munduru" - Zdjęcie główne

Spore kontrowersje wywołało ogłoszenie marki Harnaś oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej | foto Facebook/Nie chcemy strażaków na etykietach piwa!!!

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaSpore kontrowersje wywołało ogłoszenie marki Harnaś oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej. Co prawda współpraca ta przynieść ma m.in. wsparcie działań statutowych ZOSP RP oraz jednostek OSP poprzez zakup dodatkowego wyposażenia, jednak nie brakuje druhów, ktorzy otwarcie mówią, że wybór sponsora to wizerunkowa klapa. Podobne głosy pojawiają się również w powiecie kutnowskim.
reklama

Harnaś sypnie kasą na OSP

Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP w ramach współpracy z Harnasiem dostanie 1,1 mln zł na cele statutowe i doposażenie OSP w Polsce.

W związku z nową umową, postać strażaka znajdzie się w centrum działań komunikacyjnych marki Harnaś. Już w lipcu br. w sklepach pojawią się produkty w nowych opakowaniach, a wybrane punkty sprzedaży posiadające w swojej ofercie piwo Harnaś będą mogły wziąć udział w loterii. Przystępując do niej, sklep wskazywać będzie jednostkę OSP, którą chciałby wesprzeć. W przypadku wygranej sklepu, wskazana jednostka otrzyma doposażenie zgodnie z jej najpilniejszymi potrzebami.

Rzecznicy spijają sobie z dziubków

reklama

Przedstawiciele marki Harnaś wyjasniają, że decyzję o współpracy z ZOSP RP podjęli z pełnym przekonaniem i chęcią okazania wdzięczności strażakom.

- Są bohaterami, którzy ratują nas z różnych opresji dzięki odwadze, sprawności i refleksowi. Są niezawodni, bez wahania ruszają do akcji. Marka Harnaś docenia i szanuje bohaterskich strażaków, a także podziela wartości stojące za taką postawą. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem strażaków ochotników – mówi menedżer marki Harnaś Agnieszka Podgórska.

A jak do sprawy odnosi się rzecznik Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej?

-  Współpraca z partnerem, któremu bliska jest idea niesienia pomocy i który rozumie trudy oraz wyzwania związane z pracą strażaków ochotników, daje Związkowi OSP RP możliwość dodatkowego wsparcia jednostek OSP. Harnaś, jako postać, cechuje się fantazją i odwagą, ale też troską o innych. Można z nim zdziałać wiele dobra. Na to w tym partnerstwie liczymy – komentuje Nina Mirgos-Kilanowska z ZOSP RP.

reklama

"To brak poszanowania dla munduru i całego OSP"

Daleka od entuzjazmu jest z kolei część druhów z całej Polski. Wskazują oni na fakt, że przez długie lata walczono ze stereotypami, które przedstawiały strażaków ochotników w nie najlepszym świetle. Na Facebooku pojawił sie już profil "Nie chcemy strażaków na etykietach piwa!!!"

W oczach wielu druhów reklamowanie piwa postacią strażaka jest jednak niczym innym, jak ogromnym ciosem marketingowym wymierzonym w społeczność OSP. Takiego zdania są m.in druhowie z Oporowa.

- Wizerunek strażaka na butelce od piwa to kpina. Uważamy, że to brak poszanowania dla munduru i całej OSP - twierdzą strażacy ochotnicy.

reklama

Są też jednak tacy, którzy we współpracy między Harnasiem a ZOSP nie widzą nic złego.

- Jak dla mnie to nie ma znaczenia oficjalny sponsor straży pożarnej. Może to być nawet i producent prezerwatyw i środków na przeczyszczenie. Jak ma ochotę pomóc i zasponsorować coś co jest dobre dla ludzi, to mi to nie przeszkadza. Skoro sponsorem reprezentacji Polski może być Lotos, to czemu Harnaś nie może być sponsorem straży pożarnej? - mówi nam druh jednej z OSP działających na terenie gminy Żychlin. 

A jakie jest Wasze zdanie?

 

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama