Klienci domagali się zmian
Chodzi o sieć PEPCO, którego punkty w Kutnie mieszczą się w pasażu przy ul. Żwirki i Wigury oraz w Galerii Różanej. Sprzedaż przez internet ma otwierać dla klientów nowe możliwości zakupowe, a dla samej firmy – nowe kanały dystrybucji szerokiej gamy produktów w przystępnych cenach. Jak podkreślają właściciele sieci, decyzja o rozpoczęciu sprzedaży przez internet była kwestią czasu, którego wymagały prowadzone przez firmę analizy i badania rynku. Sieć rozważała różne modele wdrożenia e-commerce i finalnie zdecydowano o rozpoczęciu współpracy z serwisem shumee.pl, jaki pozwala klientom na dokonywanie zakupów oferty PEPCO na kilku różnych platformach sprzedażowych, które już znają i lubią.
- Od jakiegoś czasu analizowaliśmy dane i przyglądaliśmy się rynkowi. Z naszych badań wynika, że aż 71% polskich klientów sklepów PEPCO równolegle robi także inne zakupy online.%. Mieliśmy również wiele sygnałów i bezpośrednich pytań o sprzedaż internetową od naszych klientów. – wyjaśnia Tomasz Tokarz, kierownik Wsparcia Operacyjnego z PEPCO - Szukaliśmy optymalnego rozwiązania zarówno dla nas jak i klientów - dodaje.
Jak kupować produkty PEPCO przez internet?
Sieć zapewnia, że proces zakupowy w internecie jest bardzo prosty i intuicyjny, nie tylko dla osób już korzystających z takich form zakupów. Wystarczy wejść na www.PEPCO.pl/zakupy-online i kliknąć w jedną z ośmiu ikon platform sprzedażowych. Klient automatycznie jest przekierowany do sekcji z produktami PEPCO na wybranej platformie, gdzie może przeglądać i zamawiać produkty z oferty sieci. Do wyboru jest zawsze kilka sposobów otrzymania zakupów, jak Paczkomat, kurier, czy dostępna darmowa dostawa przy wyborze opcji „ORLEN Paczka”. Każdy może również skorzystać bezpośrednio ze swojego ulubionego sklepu online, wpisując w jego wyszukiwarce słowo ‘Pepco’ i dalej filtrując według własnych potrzeb.
"Wciąż stawiamy na sklepy stacjonarne"
Tomasz Tokarz podkreśla, że możliwość sprzedaży produktów przez internet to z pewnością ważny krok w rozwoju firmy, jednak sieć nadal stawia przede wszystkim na sklepy stacjonarne, a tych codziennie przybywa zarówno na obecnych jak i nowych rynkach.
- Chcemy być blisko domów naszych lojalnych klientek, które poza tym, że cenią sobie wygodę zakupów online, lubią po prostu zaglądać do naszych sklepów. Dla wielu z nich takie odwiedziny w PEPCO i poszukiwanie nowości to sposób na miłe spędzenie czasu i sprawianie sobie przyjemności – wyjaśnia kierownik Wsparcia Operacyjnego z PEPCO.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.