Szczegółowy zakres prac:
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- wykonanie niezbędnych napraw tynku, gruntowanie preparatem penetrującym,
- dwukrotne malowanie ścian nad lamperią i sufitu farbą emulsyjną w uzgodnionych kolorach,
- naprawa tynku po remontach instalacji elektrycznych pod roboty malarskie (Chodkiewicza 11),
- naprawa i dwukrotne malowanie farbą olejną lamperii oraz cokołu w budynku,
- dwukrotne malowanie olejne stolarki drzwiowej z numerem danego lokalu (na życzenie lokatora),
- dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi wewnętrznych wejściowych do klatki schodowej w bloku Łąkoszyn VIII,
- dwukrotne malowanie olejne balustrad, szafek energetycznych, grzejników i rur na klatce schodowej, wyłazu dachowego i drabinki na dach,
- malowanie drewnianej stolarki okiennej i parapetów farbą olejną.
- białkowanie pralni, suszarni, pomieszczeń gospodarczych, pomieszczenia wodomierza głównego, podwęzłów c.o. i korytarzy piwnicznych oraz malowanie farbą olejną drzwi do korytarza piwnicznego, pralni, suszarni, wózkowni i podwęzłów,
- oznaczenie pomieszczeń gospodarczych i numerów piwnic oraz podwęzła
- bieżące sprzątanie klatki schodowej, pralni i suszarni, korytarza piwnicznego,
- wykonanie niezbędnych zabezpieczeń (okien, drzwi, lamp, izolacji, rur, zamków szafek energetycznych, itp.),
- Szpachlowanie i malowanie wiatrołapów oraz sufitów daszków przed klatkami w budynkach Łąkoszyn VIII oraz Łąkoszyn IX:
- uzupełnienie ubytków tynku, wyrównanie powierzchni,
- gruntowanie powierzchni – przygotowanie do malowania,
- dwukrotne malowanie farbą akrylową mrozo i wodoodporną do wymalowań zewnętrznych, malowanie lamperii farbą olejną.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, sposobu i terminu wykonania można uzyskać w administracjach osiedli: administracji osiedla „Grunwald – Łąkoszyn” tel. 24 355-26-36, administracji „Tarnowskiego-Rejtana” tel. 24 355-26-15 oraz administracja „Śródmieście” tel. 24 355-26-26.
Oferty winny zawierać:
- cenę netto + podatek VAT za wykonanie całości prac (materiały i urządzenia zapewnia wykonawca) oraz rozbicie cenowe na każdy budynek jak również daty wykonania od kiedy do kiedy,
- okres gwarancji – minimum 60 m-cy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, bądź aktualny wyciąg z CEIDG o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej określające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
- aktualne (wydane nie wcześniejszego niż 3 miesiące wstecz) zaświadczenie z ZUS lub KRUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu składek (oryginały bądź kserokopie potwierdzone przez osobę upoważnioną do podpisania oferty), kserokopię wpłaty wadium, referencje dotyczące wykonywania w/w prac ( max 5 szt.) z okresu ostatnich trzech lat.
Oferentowi nie przysługuje prawo do naliczania odsetek za okres związania ofertą. Zwrot wadium dla oferentów nastąpi po zawarciu umowy z wybranym w drodze przetargu oferentem.
Oferty w zaklejonych, opisanych („Malowanie klatek schodowych – Przetarg”) kopertach, należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Staszica 21 w Kutnie, w terminie do dnia 12.12.2013r. do godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2013r. o godz. 11:15. O wynikach przetargu oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
Zarząd zastrzega sobie prawo odstąpienia lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn lub ograniczenia w dowolnym zakresie.