reklama

Tak pracują uczniowie gimnazjów

Opublikowano:
Autor:

Tak pracują uczniowie gimnazjów - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaUczniowie Gimnazjum nr 2 w Kutnie podsumowali działania w ramach Projektu Edukacyjnego "Arystoteles w Kutnie" pt. "Historia integracji europejskiej". Młodzież z klasy IIB wykonała prezentację multimedialną, w której omówiła początki UE, jak również tradycje i zabytki krajów członkowskich.

– Pierwsze prace zaczęły się już w listopadzie, kiedy przygotowywaliśmy scenariusz prezentacji. W styczniu ruszyły cotygodniowe spotkania warsztatowe, w których uczestniczyło dziewięć osób – mówi Hubert Smoliński, autor prezentacji.

W sali medialnej gimnazjum znalazła się również wystawa pt. "Arystoteles w Kutnie - myśleć globalnie, działać lokalnie". Ekspozycja poświęcona jest zabytkom Kutna. Jak mówią uczniowie, zajęcia w ramach Arystotelesa są cieakwe.

– Oprócz Koła Młodego Europejczyka funkcjonuje m.in. koło dziennikarskie, wydajemy gazetkę "Carpe diem". Lubię rozwijać się i zdobywać nową wiedzę – dodaje Hubert.

– Prace wykonywane przez uczniów są na bardzo wysokim poziomie, zawierają dużo różnorodnej wiedzy. Młodzież się rozwija, ćwiczy m.in. umiejętność prowadzenia prezentacji – ocenia Grażyna Stalińska, nauczyciel geografii.

W kwietniu gimnazjaliści z "dwójki" planują organizację spotkania dla klas pierwszych pt. "Korzyści nauki języków obcych w Europie". W maju ma odbyć się prezentacja pt. "Plusy i minusy członkostwa Polski w Unii Europejskiej".

Projekt "Arystoteles w Kutnie" realizują od września wszystkie miejskie gimnazja. Koordynatorem projektu jest magistrat. Zajęcia dofinansowane są ze środków unijnych.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE