Trzysta procent matematyki w "Dziewiątce"

Opublikowano:
Autor:

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Gry planszowe, testy interaktywne, gry terenowe, prelekcje to niecodzienne sposoby na rozwijanie wyobraźni matematycznej najmłodszych. Edukacja poprzez zabawę, interesujące spotkania i warsztaty matematyczne to ulubione działania uczniów Szkoły Podstawowej Nr 9 w Kutnie realizowane w ramach projektu „Trzysta procent matematyki”. Fundacja mBanku w partnerstwie z Fundacją Dobra Sieć umieściła projekt SP nr 9 w Kutnie w gronie laureatów III edycji ogólnopolskiego konkursu grantowego w ramach Programu mPotęga.Na konkurs wpłynęło 880 wniosków z całej Polski. Dofinansowanie otrzymało 210 projektów. Projekt „Trzysta procent matematyki” dofinansowała Fundacja mBanku.

Uczniowie „Dziewiątki” odkrywają matematykę poprzez działanie. Uczestniczyli w potyczkach matematycznych, warsztatach interaktywnych i wielu konkursach. Do wspólnych działań włączyli się też rodzice uczniów, którzy chętnie uczestniczyli w szkolnej debacie. Dzięki współpracy z instytucjami zewnętrznymi uczniowie klas IV, V i VI brali udział w multimedialnych prelekcjach i pouczających spotkaniach.

Uczniowie sami się przekonują, że wiedza i umiejętności matematyczne są niezbędne w życiu codziennym i konieczne do pracy w wielu zawodach. Z uśmiechem na twarzy przystępują do rozwiązywania nowych zadań. Cieszą się swoimi sukcesami, jednocześnie rozwijając myślenie matematyczne oraz ucząc się właściwych strategii.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE