W szkole organizowano zajęcia pozalekcyjne, mające na celu rozwój dzieci poprzez wspieranie słabych stron przy pomocy tych mocniejszych. Efektem końcowym jest lepsze wykształcenie kompetencji, umiejętności i orientacji w bliskiej dziecku rzeczywistości.
Od 2009 roku zajęcia projektowe prowadziły kolejno panie: Anna Ławniczak, Alina Szczepaniak i Iwona Winiecka.
Teoria H. Gardnera wprowadziła wiele zmian w pracy nauczycieli, przede wszystkim inne spojrzenie na ucznia oraz rozwój zdolności, które każde dziecko posiada. Zajęcia umożliwiły włączenie do praktyki szkolnej nowych obszarów związanych z inteligencją interpersonalną i intrapersonalną.
W ramach podsumowania projektu dzieci zaprezentowały spektakl "Królewna Śnieżka inaczej" oraz pokazały różnorodne umiejętności zdobyte w trakcie zajęć dodatkowych.
Łączna wartość projektu to ponad 8,5 tys. zł. Nauczyciele zamierzają dalej wykorzystywać otrzymany sprzęt i zdobyte doświadczenie.
Uczniowie z Dąbrowic mają lepszy start
Opublikowano:
Autor: Redakcja
Przeczytaj również:
WydarzeniaZespół Szkół w Dąbrowicach uroczyście podsumował projekt edukacyjny pt. "Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy", współfinansowany przez Unię Europejską. W ramach projektu uczniowie klas pierwszych od 2009 roku pracowali innowacyjną metodą Howarda Gardnera. Szkoła otrzymała również liczne pomoce dydaktyczne.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE