W jaki sposób dopasować w gadżety z logo do konkretnej branży?
W tworzeniu idealnych gadżetów dla naszej firmy istotne jest uchwycenie specyfiki branży, zrozumienie charakteru marki, potrzeb klientów oraz celów marketingowych, jakie chcemy osiągnąć. Jak to zrobić?
- Zbadajmy branżę – zastanówmy się, jakie produkty czy usługi oferuje, jakie panują w niej trendy i czym charakteryzują się jej odbiorcy.
- Poznajmy klientów – dzięki odpowiednim badaniom rynkowym możemy lepiej poznać naszą grupę docelową i dowiedzieć się, jakie gadżety reklamowe z logo firmy będą dla nich najlepsze.
- Dostosujmy gadżety do oczekiwań i stylu życia odbiorców – ważny jest nie tylko wybór konkretnego produktu, ale i jego cechy. Dla przykładu: zdecydowaliśmy się na kubki reklamowe, a nasi klienci dużo podróżują, dlatego lepiej wybrać kubki z wieczkiem lub modele termiczne, zamiast tych klasycznych.
- Zawsze pamiętajmy o personalizacji produktów reklamowych – wysokiej jakości nadruk czy grawer wykonany na zamówienie sprawi, że gadżety z logo firmy staną się wyjątkowe.
AIRPRO – podróżny zestaw na kosmetyki, który można zabrać na wakacje lub na siłownię
Gadżety z własnym logo dopasowane do branży – przykładowe propozycje.
Branża edukacyjna:
- zeszyty lub notesy,
- ołówki oraz długopisy,
- zestawy kreślarskie,
- podkładki pod klawiaturę i myszkę,
- torby lub plecaki na laptopa czy tablet.
Aluminiowy długopis Lindi z niebieskim wkładem
Branża gastronomiczna:
- stylowe deski do serwowania przekąsek,
- grawerowane łyżeczki,
- znakowane słoiki z przekąskami lub wyrobami własnymi,
- kosze prezentowe zawierające np. kawę, oliwę, wino, słodycze itd.,
- zestawy piknikowe,
- magnesy na lodówkę.
Branża fitness:
- maty ze specjalnej pianki,
- ciężarki i taśmy do ćwiczeń,
- ręczniki sportowe,
- bloczki do jogi,
- opaski frotte,
- torby oraz worki sportowe,
- krokomierze,
- znakowana odzież sportowa.
Mata do ćwiczenia jogi, dostępna w zestawie z poręcznym etui
Branża zoologiczna:
- obroże i szelki dla zwierząt (również te z GPS),
- zabawki dla czworonogów,
- miski i poidła,
- breloki do kluczy z podobizną zwierzaka,
- książeczki zdrowia,
- materiały biurowe,
- koce i ręczniki dla zwierząt.
Branża beauty:
- mini zestawy kosmetyków,
- pakiety próbek umieszczone w sygnowanej torebce prezentowej,
- kosmetyczki,
- lusterka,
- podróżne pojemniki na szampon, żel itd.
- opaski do włosów,
- zestawy do manicure i pedicure,
- niewielkie ręczniki do wycierania twarzy.
Dobór gadżetów reklamowych do konkretnej branży nie będzie trudny, jeśli wykorzystamy powyższe rady. W końcu najważniejsze jest poznanie obszaru, w którym działamy oraz odbiorców naszych usług i produktów. Mając takie podstawy, bez problemu dopasujemy praktyczne, personalizowane produkty, które zachwycą naszych klientów.