reklama

Jak dobrać gadżety z logo do branży? Oto kilka prostych zasad, dzięki którym stworzysz niezwykłe dodatki dla swoich klientów

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Jak dobrać gadżety z logo do branży? Oto kilka prostych zasad, dzięki którym stworzysz niezwykłe dodatki dla swoich klientów - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

LifestyleDostosowanie gadżetów do konkretnej branży i preferencji odbiorców może przyczynić się do skutecznej promocji marki oraz budowy lojalności klientów. Wybór praktycznych artykułów reklamowych wysokiej jakości, które będą przez nich używane na co dzień, może nam również zapewnić większą rozpoznawalność. Podpowiadamy, jak osiągnąć te cele.

W jaki sposób dopasować w gadżety z logo do konkretnej branży?

W tworzeniu idealnych gadżetów dla naszej firmy istotne jest uchwycenie specyfiki branży, zrozumienie charakteru marki, potrzeb klientów oraz celów marketingowych, jakie chcemy osiągnąć. Jak to zrobić?

  1. Zbadajmy branżę – zastanówmy się, jakie produkty czy usługi oferuje, jakie panują w niej trendy i czym charakteryzują się jej odbiorcy.
  2. Poznajmy klientów – dzięki odpowiednim badaniom rynkowym możemy lepiej poznać naszą grupę docelową i dowiedzieć się, jakie gadżety reklamowe z logo firmy będą dla nich najlepsze.
  3. Dostosujmy gadżety do oczekiwań i stylu życia odbiorców – ważny jest nie tylko wybór konkretnego produktu, ale i jego cechy. Dla przykładu: zdecydowaliśmy się na kubki reklamowe, a nasi klienci dużo podróżują, dlatego lepiej wybrać kubki z wieczkiem lub modele termiczne, zamiast tych klasycznych.
  4. Zawsze pamiętajmy o personalizacji produktów reklamowych – wysokiej jakości nadruk czy grawer wykonany na zamówienie sprawi, że gadżety z logo firmy staną się wyjątkowe.
Pamiętajmy, że drobiazgi z logo firmy powinny być też spójne z wartościami, którymi szczyci się nasza firma. Może to dotyczyć miłości do zwierząt, troski o środowisko, zachęcanie do edukacji itd. Przykład? Jeśli chcemy zachęcić klientów naszego zakładu kosmetycznego do relaksu i poświęcenia czasu tylko sobie, to lepiej wypadnie olejek do masażu w stylowej buteleczce, niż zestaw łyżek kuchennych, prawda?

 

AIRPRO – podróżny zestaw na kosmetyki, który można zabrać na wakacje lub na siłownię

Gadżety z własnym logo dopasowane do branży – przykładowe propozycje.

Branża edukacyjna:

  • zeszyty lub notesy,
  • ołówki oraz długopisy,
  • zestawy kreślarskie,
  • podkładki pod klawiaturę i myszkę,
  • torby lub plecaki na laptopa czy tablet.
 

Aluminiowy długopis Lindi z niebieskim wkładem

 

Branża gastronomiczna:

  • stylowe deski do serwowania przekąsek,
  • grawerowane łyżeczki,
  • znakowane słoiki z przekąskami lub wyrobami własnymi,
  • kosze prezentowe zawierające np. kawę, oliwę, wino, słodycze itd.,
  • zestawy piknikowe,
  • magnesy na lodówkę.
 

Branża fitness:

  • maty ze specjalnej pianki,
  • ciężarki i taśmy do ćwiczeń,
  • ręczniki sportowe,
  • bloczki do jogi,
  • opaski frotte,
  • torby oraz worki sportowe,
  • krokomierze,
  • znakowana odzież sportowa.
 

Mata do ćwiczenia jogi, dostępna w zestawie z poręcznym etui

 

Branża zoologiczna:

  • obroże i szelki dla zwierząt (również te z GPS),
  • zabawki dla czworonogów,
  • miski i poidła,
  • breloki do kluczy z podobizną zwierzaka,
  • książeczki zdrowia,
  • materiały biurowe,
  • koce i ręczniki dla zwierząt.
 

Branża beauty:

  • mini zestawy kosmetyków,
  • pakiety próbek umieszczone w sygnowanej torebce prezentowej,
  • kosmetyczki,
  • lusterka,
  • podróżne pojemniki na szampon, żel itd.
  • opaski do włosów,
  • zestawy do manicure i pedicure,
  • niewielkie ręczniki do wycierania twarzy.
 

Dobór gadżetów reklamowych do konkretnej branży nie będzie trudny, jeśli wykorzystamy powyższe rady. W końcu najważniejsze jest poznanie obszaru, w którym działamy oraz odbiorców naszych usług i produktów. Mając takie podstawy, bez problemu dopasujemy praktyczne, personalizowane produkty, które zachwycą naszych klientów.

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE