reklama

Przejrzysta Polska w Kutnie

Opublikowano:
Autor:

Przejrzysta Polska w Kutnie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaW piątek, 22 września, w siedzibie Fundacji Batorego odbędzie się konferencja podsumowująca realizację obietnic wyborczych dotyczących przeciwdziałania korupcji złożonych przez partie polityczne podczas kampanii wyborczej w 2005 roku. Będzie ona zwieńczeniem działań w ramach programu "Przejrzysta Polska".W związku z tym w dniu dzisiejszym na ulicy Królewskiej odbyło się badanie ankietowe wśród młodych osób przeprowadzone przez uczniów Gimnazjum nr 1 w Kutnie.

Biorący w niej udział musieli odpowiedzieć na osiem pytań. Przy każdym pytaniu wskazywali odpowiedzi w odniesieniu do wymienionych partii: Ligi Polskich Rodzin, Platformy Obywatelskiej, Polskiego Stronnictwa Ludowego, Prawa i Sprawiedliwości, Samoobrony i Sojuszu Lewicy Demokratycznej, wykorzystując przygotowaną skalę sympatii lub antypatii.

-Ludzie reagowali zwykle przyjaźnie i z zainteresowaniem na nasze prośby dotyczące udzielenia odpowiedzi na te ważne pytania - mówi Lidka Kargulewicz, ankieterka z Gimnazjum nr 1 -Myślę, że było to spowodowane ich młodym wiekiem oraz tym, że z ich znaczną częścią znamy się z widzenia lub szkoły, ponieważ są to absolwenci naszej szkoły.

W badaniu brali udział: Joanna Jezierska, Lidia Kargulewicz, Krzysztof Kacprzak, Weronika Mojsiej, Adam Pękala, Patryk Stasiak, Aleksandra Trzeciecka, Katarzyna Zawadzka i Michał Żelazkiewicz.

Przypomnijmy, że Gimnazjum nr 1 w Kutnie jest jedną z siedmiu szkół w Polsce, które realizują tego rodzaju badania ankietowe na zlecenie Fundacji Batorego i Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie. Nad całością badania opiekę sprawował Regionalny Koordynator CEO Artur Gierula. Wyniki badania przedstawimy pod koniec tygodnia.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE