reklama
reklama

Radny Serenda mianowany zastępcą dyrektora w kutnowskim szpitalu. Za co będzie odpowiadał? [ZDJĘCIA]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Przed chwilą zakończyła się konferencja prasowa w siedzibie zarządu Kutnowskiego Szpitala Samorządowego. Podczas spotkania prezes placówki, Artur Gur przedstawił nowego zastępcę do spraw komunikacji i jakości.
reklama

A został nim radny powiatowy, Bartosz Serenda. Będzie odpowiadał między innymi za komunikację z mediami i pacjentami. 

Poniżej treść oficjalnego komunikatu Kutnowskiego Szpitala Samorzadowego. Z kolei TUTAJ więcej informacji i komentarze B. Serendy i prezesa A. Gura.

Informuję, iż od dnia 26 sierpnia b.r. pracę  w Kutnowskim Szpitalu Samorządowym Sp. z o.o. rozpoczyna  Pan Bartosz Wojciech Serenda na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Komunikacji i Jakości.

W Spółce będzie odpowiadał za komunikację i informowanie o działaniach Szpitala, szczególnie w trudnym okresie pandemicznym z uwzględnieniem możliwych sytuacji kryzysowych (CR), relację z pacjentami/klientami (CRM), współpracę z organizacjami zewnętrznymi i otoczeniem lokalnym spółki, organizację wydarzeń społecznych, promocję działań prozdrowotnych i profilaktycznych, trwałą zmianę wizerunku Spółki na rynku lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, a w wyniku tych działań za budowanie nowej jakości i nowej marki Kutnowskiego Szpitala Samorządowego.

Bartosz Wojciech Serenda ukończył London School of Public Relations. Posiada międzynarodowy certyfikat PR & REPUTATION MANAGEMENT, a także międzynarodowy certyfikat zarządzania projektami PRINCE2® FOUNDATION. Absolwent  Ekonomii Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych:

  • Public Relations (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny),
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania),
  • Mechanizmy funkcjonowania strefy euro (Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - studia pod patronatem prezesa Narodowego Banku Polskiego),
  • Rynki kapitałowe i Fundusze Inwestycyjne (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania).
 

Ukończył również kilkadziesiąt kursów z zakresu komunikacji, negocjacji, promocji,  zarządzania, motywowania i public relations, np. „Stay inside the Message House, and you’ll be safe!”, czyli o budowaniu strategii PR”, czy „Content marketing, czy faktycznie jest skuteczny”. Prowadził szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji, występów publicznych, współpracy z mediami i public relations. Posiada bogate doświadczenie w zakresu PR, współpracując z wieloma firmami specjalizującymi się w budowaniu wizerunku firm zarówno w sektorze prywatnym jak i sferze budżetowej, np. SGH Polska, WYG International sp. z o.o. Przez wiele lat wykładał na kutnowskiej uczelni, między innymi Statystykę Medyczną (na kierunku Pielęgniarstwo), Makroekonomię, Mikroekonomię, a na studiach podyplomowych Marketing.

Współpracował z największymi stacjami telewizyjnymi i redakcjami mediów pisanych w Polsce, między innymi TVN, TVN24, POLSAT, POLSAT NEWS, GAZETA WYBORCZA, WYSOKIE OBCASY, a także mediami regionalnymi (TVP3, TOYA, RADIO ŁÓDŹ, RADIO ESKA, DZIENNIK ŁÓDZKI) i lokalnymi (powiat kutnowski). Był autorem i scenarzystą spotów reklamowych, współautorem koncepcji promocyjnych programów telewizyjnych, pomysłodawcą wielu kreatywnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji społecznej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama