A został nim radny powiatowy, Bartosz Serenda. Będzie odpowiadał między innymi za komunikację z mediami i pacjentami.
Poniżej treść oficjalnego komunikatu Kutnowskiego Szpitala Samorzadowego. Z kolei TUTAJ więcej informacji i komentarze B. Serendy i prezesa A. Gura.
Informuję, iż od dnia 26 sierpnia b.r. pracę w Kutnowskim Szpitalu Samorządowym Sp. z o.o. rozpoczyna Pan Bartosz Wojciech Serenda na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Komunikacji i Jakości.
W Spółce będzie odpowiadał za komunikację i informowanie o działaniach Szpitala, szczególnie w trudnym okresie pandemicznym z uwzględnieniem możliwych sytuacji kryzysowych (CR), relację z pacjentami/klientami (CRM), współpracę z organizacjami zewnętrznymi i otoczeniem lokalnym spółki, organizację wydarzeń społecznych, promocję działań prozdrowotnych i profilaktycznych, trwałą zmianę wizerunku Spółki na rynku lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, a w wyniku tych działań za budowanie nowej jakości i nowej marki Kutnowskiego Szpitala Samorządowego.
Bartosz Wojciech Serenda ukończył London School of Public Relations. Posiada międzynarodowy certyfikat PR & REPUTATION MANAGEMENT, a także międzynarodowy certyfikat zarządzania projektami PRINCE2® FOUNDATION. Absolwent Ekonomii Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych:
- Public Relations (Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny),
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania),
- Mechanizmy funkcjonowania strefy euro (Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych - studia pod patronatem prezesa Narodowego Banku Polskiego),
- Rynki kapitałowe i Fundusze Inwestycyjne (Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania).
Ukończył również kilkadziesiąt kursów z zakresu komunikacji, negocjacji, promocji, zarządzania, motywowania i public relations, np. „Stay inside the Message House, and you’ll be safe!”, czyli o budowaniu strategii PR”, czy „Content marketing, czy faktycznie jest skuteczny”. Prowadził szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji, autoprezentacji, występów publicznych, współpracy z mediami i public relations. Posiada bogate doświadczenie w zakresu PR, współpracując z wieloma firmami specjalizującymi się w budowaniu wizerunku firm zarówno w sektorze prywatnym jak i sferze budżetowej, np. SGH Polska, WYG International sp. z o.o. Przez wiele lat wykładał na kutnowskiej uczelni, między innymi Statystykę Medyczną (na kierunku Pielęgniarstwo), Makroekonomię, Mikroekonomię, a na studiach podyplomowych Marketing.
Współpracował z największymi stacjami telewizyjnymi i redakcjami mediów pisanych w Polsce, między innymi TVN, TVN24, POLSAT, POLSAT NEWS, GAZETA WYBORCZA, WYSOKIE OBCASY, a także mediami regionalnymi (TVP3, TOYA, RADIO ŁÓDŹ, RADIO ESKA, DZIENNIK ŁÓDZKI) i lokalnymi (powiat kutnowski). Był autorem i scenarzystą spotów reklamowych, współautorem koncepcji promocyjnych programów telewizyjnych, pomysłodawcą wielu kreatywnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji społecznej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.