Pozycjonowanie stron - zawsze zaczyna się od audytu
Audyt SEO to podstawowe działanie w procesie pozycjonowania stron. Określa on jakie niedociągnięcia ma Twoja witryna oraz w których punktach może czuć się mocna. Zestaw takich danych, pozwoli między innymi specjalistom z Netmove, sprawnie przeprowadzić optymalizację Twojej witryny. Dzięki niemu nie będziesz musiał opierać się wyłącznie na opiniach, a przede wszystkim to na twardych danych.
Gdy wszyscy mówią o Tobie dobrze czyli jak wykorzystać opinie w pozycjonowaniu?
Wyobraźmy sobie taki przypadek, w którym firma oferująca usługi z zakresu hydrauliki posiada doskonałe opinie w sieci. Pozytywne reakcje to najcenniejszy zasób, jaki możesz zgromadzić przez lata działalności. Pojawia się pytanie: jak można przekuć dobre oceny w lepsze pozycjonowanie strony? Jest na to kilka sposobów. Po pierwsze, możesz kontaktować się z tymi użytkownikami, którzy wygłosili najbardziej pochlebne komentarze, z prośbą o dodanie nazwy Twojej działalności wraz z linkiem do strony. Ponadto, warto publikować najciekawsze tego typu treści bezpośrednio na stronie. To z całą pewnością podziała na korzyść, jeśli chodzi wiarygodność Twojej firmy. Nie zapominaj też o tym, że każdy tego typu wpis to treść, która w oczach algorytmu może być mile widziana i podnosić rating Twojej witryny.
Pozycjonowanie stron za pomocą budowania contentu - jak do tego zadania podejść?
O algorytmie Google nie wiemy wszystkiego, jednak wszelkie znaki mówią, że wartościowe treści pomagają w odpowiednim pozycjonowaniu strony. To prosta droga do poprawy Twojego miejsca w wynikach wyszukiwania. Jak określić, czy content, który prezentujesz, jest godny uwagi? Musisz pamiętać o tym, że narzędzia oceniające wykrywają treści długie i dotyczące Twojej działalności gospodarczej. Ponadto, istotne są słowa kluczowe, których użyjesz w tekstach. Pisząc o hydraulice warto poruszać także tematy pokrewne związane z remontami, odnawianiem łazienek, a nawet nowinkami technicznymi. To wzmocni jakość artykułów i sprawi, że algorytm Google lepiej oceni witrynę, a co za tym idzie da Ci wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Linkowanie bezpośrednio do Twojej strony - co to dla Ciebie oznacza?
Bardzo istotne dla Twojej strony są zewnętrzne linkowania. Każdy odnośnik na obcej witrynie, który przekierowuje na Twoją, uwiarygadnia Cię w oczach algorytmu. Jednak ilość hiperłączy to nie wszystko. Oceniania jest także wartość domen, na których się one pojawiają. Suma tych składowych to kolejny ważny czynnik wpływający na prawidłowe pozycjonowanie strony. Agencja SEO, taka jak Netmove zna te mechanizmy i potrafi umiejętnie zastosować je w praktyce.
Sam algorytm jest zagadką. Pracując z nim, trzeba opierać się na opiniach i domysłach
Najtwardszym orzechem do zgryzienia dla wszystkich agencji SEO jest sam algorytm Google. To on ma wpływ na pozycjonowanie strony, którą zarządzasz. Jeśli będziesz prowadzić działania, które według tego narzędzia są korzystne to będziesz zyskiwał lepsze pozycje w wyszukiwarce. Jednak nie ma jednoznacznych wskazówek, które bezwzględnie potwierdzą, co przyniesie pozytywny efekty. Musimy bazować na licznych opiniach i analizach naszych pracowników. Na bazie ich doświadczenia, Netmove jest w stanie określić, jak powinno prowadzić się optymalizację witryny.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.