Jesteś dziennikarzem, ale coraz bardziej doceniasz potencjał reklamy? Rozpocznij studia z zarządzania reklamą! W czasie nauki zdobędziesz profesjonalną wiedzę na temat poszczególnych etapów procesu marketingowego oraz zasad funkcjonowania przemysłu reklamowego. Na studiach realizowane będą zagadnienia z dziedziny historii reklamy, podstaw komunikacji rynkowej, strategii marki, strategii reklamowej, produkcji reklamy czy copywritingu. Dowiesz się też jak wygląda struktura agencji reklamowej, współpraca agencja-klient, monitoring i ocena kampanii marketingowej oraz jak planować strategie reklamowe i jak zarządzać personelem w reklamie. Myślisz o pracy w agencji lub dziale sprzedaży mediów? To studia z myślą o Tobie!
Social media
Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w Twojej pracy? W takim razie koniecznie dowiedz się jak wykorzystać ich potencjał! W czasie studiów podyplomowych na kierunku social media np. w http://www.zpsb.pl/studia-podyplomowe/, poznasz kanały komunikacji w mediach społecznościowych oraz sposoby ich wykorzystania w procesie budowania wizerunku marki. Nauczysz się nie tylko jak budować strategię obecności w social media, ale także dowiesz się, jak analizować swoje działania. Program studiów obejmuje najważniejsze wiadomości na temat analizy i monitoringu Facebooka, Snapchata, Instagrama, LinkedIN oraz technik kreatywnych, storytellingu, briefu czy blogosfery. Ważna uwaga: koniecznie wybieraj szkoły, w których wykładają osoby na co dzień działające w tej branży - będziesz mieć szansę na sprawdzenie swojej wiedzy w praktyce!
Komunikacja w biznesie
Studia podyplomowe skierowane przede wszystkim do humanistów, ale też osób, które pracują lub chcą rozpocząć pracę w marketingu, reklamie i public relations. Program skupia się na trzech blokach: komunikacji reklamowej, komunikacji marketingowej oraz komunikacji public relations. Przez jakiś czas nie pracowałeś w zawodzie albo przebywałaś na urlopie macierzyńskim? W takim razie to wybór idealny dla Ciebie! W czasie nauki odświeżysz wiedzę na temat najnowszych trendów w marketingu i reklamie oraz zdobędziesz umiejętności samodzielnego przygotowywania i realizowania projektów w tym zakresie. Dowiesz się między innymi, jak zaplanować i poprowadzić kampanię komunikacyjną, stworzyć strategię reklamową, współpracować z mediami i agencjami marketingowymi.