Loteria Biedronki - dla kogo?
Od 15 lutego do 20 kwietnia Biedronka przeprowadziła 10 losowań, w każdym z nich wybrano 5 klientów, którzy otrzymali po 500 tys. zł na mieszkanie lub dom. Według deklaracji klientów częściej będą to mieszkania, ale mają oni 9 miesięcy na wybór konkretnej nieruchomości.
Osoby, które chciały wziąć udział w losowaniu, musiały spełnić kilka warunków. Przede wszystkim posiadać ważną kartę programu lojalnościowego sklepu, po drugie zrobić zakupy w Biedronce za minimum 99 zł – każda wydana taka kwota to jeden los, przy czym maksymalny limit dzienny przypadający na jedną kartę to 10 losów.
10 losowań, 50 szczęśliwców
Najwięcej wygranych padło w województwie mazowieckim. W trzech województwach: zachodnio-pomorskim, warmińsko-mazurskim i podlaskim żadnemu mieszkańcowi nie dopisało szczęście. Jedna wygrana padła w województwie łódzkim. Los uśmiechnął się do Pani Natalii ze Skierniewic. Najmłodszą zwyciężczynią w loterii mieszkaniowej Biedronki była 24-latka z Lublina, najstarszym 76-latek z Gdyni.
Zawodem, który powtarzał się najczęściej wśród wygranych była krawcowa, ale w doborowym towarzystwie szczęściarzy nie zabrakło także nauczycieli, kosmetyczek i sprzedawców. Nowego lokum może szukać również m.in. rzeźnik-wędliniarz, technik – elektromechanik i technik-technolog, operator maszyn CNC, pracownik biurowy, emeryt i emerytka, księgowa i prawnik.
Biedronka opłaci za zwycięzców i zwyciężczynie podatek od wygranej (10 proc. kwoty, czyli 50 tys. zł).
Co kupowali zwycięzcy?
Wśród produktów pojawiających się w niemal każdym wygranym koszyku zakupowym dominowały wędliny, sery i produkty nabiałowe marki własnej Biedronki, nie brakowało warzyw i owoców oraz napojów, głównie wody. Zwycięzcy regularnie sięgali również po kosmetyki, w tym szampony i dezodoranty oraz środki czystości, w tym płyny do prania, zmywania i czyszczenia potrzebne w każdym domu.
- Większość wygranych w loterii Biedronki trafiła do stałych, wieloletnich klientów sieci. Niektórzy z nich zakupy robią codziennie, inni 2-3 razy w tygodniu. Większość od ponad 10 lat korzysta z codziennie niskich cen i promocji Biedronki - wyjaśnia Bartłomiej Bis, starszy menedżer ds. lojalności klientów w sieci Biedronka, odpowiedzialny za loterię.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.