Jak informuje dobrze poinformowany w sprawach kolei rynek-kolejowy.pl, RegioJet wniosek o tę trasę złożył w kwietniu, a w maju został on opublikowany przez Urząd Transportu Kolejowego.
Ma to być drugi wariant połączenia nocnego, które ma ruszyć latem 2022 roku równocześnie z Warszawy i z czeskiej Pragi.
Wydana decyzja UTK obejmuje pociągi relacji Warszawa Zachodnia – Ostenda.
- Zgodnie ze złożonym wnioskiem UTK określił w wydanej decyzji, że przewoźnik będzie uruchamiać codziennie jedną parę pociągów, które będą zatrzymywały się na następujących stacjach: Warszawa Wschodnia*, Warszawa Centralna*, Warszawa Zachodnia*, Łowicz Główny*, Kutno*, Konin*, Września*, Poznań Główny*, Świebodzin*, Rzepin*, Frankfurt (Oder), Berlin Ostbahnhof, Berlin Hbf., Hannover, Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam Centraal, Roosendaal, Antwerpen-Centraal, Brussel-Central, Brussel-Zuid, Gent-Sint-Pietres, Brugge, Oostende – informuje rynek-kolejowy.pl.
Na stacjach oznaczonych gwiazdką w kierunku Ostendy możliwe będzie wyłącznie wsiadanie do pociągu, a w relacji powrotnej – tylko wysiadanie.
- W ten sposób pociąg nie będzie "konkurował" na polskim odcinku z dotowanymi przez budżet państwa połączeniami PKP Intercity – podkreśla portal.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.